11 pomysłów na małą łazienkę

By | 18:45 8 comments
Urządzenie małej łazienki w mieszkaniu to duże wyzwanie nawet dla doświadczonego architekta wnętrz.  Przy aranżowaniu tak małych przestrzeni należy pamiętać, że mniej znaczy więcej, a mikroskopijne urządzenia wcale nie dodadzą lekkości naszej łazience.

Przestrzeń w łazienkach znajdujących się w niewielkich mieszkaniach jest bardzo ograniczona, każdy zaoszczędzony centymetr jest na wagę złota (przekonaliśmy się o tym na własnej skórze), a poszukiwanie dla niej  inspiracji w internecie, nie należy do zadań najłatwiejszych. Może dlatego, że mała łazienka to pojęcie względne i najczęściej trafiałam na te powyżej  5m2.  Serio? Dajcie mi taki metraż do dyspozycji to znajdzie się w nim wielofunkcyjne SPA ;))

Już niedługo pojawi się post o moich doświadczeniach z małą łazienką, która ma UWAGA niewiele powyżej 3m2. :))

Poniżej kilka inspiracji, które faktycznie mogą wpasować się w małe metraże.













8 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Piękne te łazienki! szczególnie podoba mi się ta na obrazku nr 4! mam podobny rozkład swojej i bardzo mi się podoba! :) dziękuję za inspiracje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Czy można by otrzymać więcej zdjęć projektu łazienki ze zdjęcia nr 6?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezależnie od tego, jakiej wielkości jest nasza łazienka, powinniśmy zadbać o to, aby wentylacja działała w niej bez zarzutu - w innym przypadku na ścianach może pojawić się pleśń i grzyb. Szukając wentylatorów, które moglibyśmy w niej zamontować, powinniśmy zajrzeć do sklepu internetowego https://interblue.pl/wentylatory,c,26/który posiada je w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej strony powietrze w poszczególnych pomieszczeniach domowych powinno posiadać odpowiednią wilgotność. Aby nie dopuścić do zbytniego przesuszenia powietrza, warto jest zamontować w domu specjalne urządzenia nawilżające https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza. Pomogą one nam ustrzec się przed skutkami nadmiernego osuszenia powietrza oraz utrzymają wilgotność na stałym, niezmiennym poziomie.

      Usuń
  4. Wydawało mi się, że mała łazienka nie może być atrakcyjna. Jednak teraz oglądając te pomysły w aranżacji jestem pod wielkim wrażeniem. Będę musiała skorzystać z oferty na tej stronie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/lazienka . Aż trudno się zdecydować na konkretny projekt, bo wszystkie są nietuzinkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe ale piękne. Niewiarygodne, jak można fajnie urządzić nieduże pomieszczenie i w dodatku funkcjonalnie i stylowo. Jestem pod wrażeniem i napawam się widokiem :)

    OdpowiedzUsuń