11 pomysłów na małą łazienkę

By | 18:45 2 comments
Urządzenie małej łazienki w mieszkaniu to duże wyzwanie nawet dla doświadczonego architekta wnętrz.  Przy aranżowaniu tak małych przestrzeni należy pamiętać, że mniej znaczy więcej, a mikroskopijne urządzenia wcale nie dodadzą lekkości naszej łazience.

Przestrzeń w łazienkach znajdujących się w niewielkich mieszkaniach jest bardzo ograniczona, każdy zaoszczędzony centymetr jest na wagę złota (przekonaliśmy się o tym na własnej skórze), a poszukiwanie dla niej  inspiracji w internecie, nie należy do zadań najłatwiejszych. Może dlatego, że mała łazienka to pojęcie względne i najczęściej trafiałam na te powyżej  5m2.  Serio? Dajcie mi taki metraż do dyspozycji to znajdzie się w nim wielofunkcyjne SPA ;))

Już niedługo pojawi się post o moich doświadczeniach z małą łazienką, która ma UWAGA niewiele powyżej 3m2. :))

Poniżej kilka inspiracji, które faktycznie mogą wpasować się w małe metraże.













2 komentarze: Leave Your Comments

  1. Piękne te łazienki! szczególnie podoba mi się ta na obrazku nr 4! mam podobny rozkład swojej i bardzo mi się podoba! :) dziękuję za inspiracje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Czy można by otrzymać więcej zdjęć projektu łazienki ze zdjęcia nr 6?

    OdpowiedzUsuń