Cegła we wnętrzu- tour po sklepach i aranżacje

By | 19:28 18 comments

Pomysł wykorzystania cegły we wnętrzu był z nami od samego początku. Pozostało tylko wybrać idealną cegłę, niestety mnogość produktu wcale nie ułatwiała nam wyboru. Sami zobaczycie. Na zdjęciach poniżej wstawiam "mix ceglany" jaki robiłam podczas wizyt w sklepach, dla lepszej analizy produktu w domowym zaciszu.:)) Ostateczna batalia rozegrała się pomiędzy pomarańczowa nieklasyczną, a białą klasyczną cegłą (obie na pierwszym zdjęciu). Na szczęście wygrała klasyka :).





Na koniec kilka aranżacji z cegłą w tle, a już lada dzień będziemy mogli podziwiać naszą cegłę na ścianie :). Już nie mogę się doczekać efektu.




18 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Zdjęcie nr 4 - to już z przykładów aranżacji, oraz ostatnie - rewelacja!
    Przyznaję bez dwóch zdań, że cegła we wnętrzach, to coś co po prostu wygląda pięknie, pachnie jakimś takim domowym klimatem sprzed lat, a jeszcze fajnie wkomponowana w nowoczesne wykończenie może wyglądać naprawdę imponująco.
    Swoją drogą - w grafice googli jest sporo inspiracji dotyczących właśnie aranżacyjnych cudów z cegłą w roli głównej - warto poszperać, bo niektóre pomysły, jakie ludzie mają to naprawdę za głowę się tylko łapać. Obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  2. No oczywiście - cegła zrobiła się ostatnio modna - nawet w jednym sklepie mięsnym z naszej okolicy widzieliśmy ściany robione na wzór starej cegły, ale stawiane od nowa, a nie odświeżane. Chociaż w domu to wygląda o niebo lepiej, niż w sklepach, gdzie można mieć wrażenie nadmiarnego przerostu formy nad treścią.
    P.S Dobre zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda naprawdę świetnie, ale jak widać do tanich nie należy. Może autor bloga zaprezentuje nam jak wygląda jego wybór na ścianie? Jestem bardzo tego ciekawa. Marzyła mi się zawsze taka cegiełka, ale zawsze przy remoncie wychodziło inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, cegła na ścianie to obok płyt z betonu architektonicznego moja ulubiona dekoracja ścian. Cegła jednak wygrywa z płytami ceną, chociaż widziałem wiele aranżacji z połączeniem jednego z drugim. Fajny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie jestem na tak :) uwielbiam cegłę w najróżniejszych kombinacjach i kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uważam, że cegła zawsze fajnie wygląda jeśli się ją dobrze z czymś zestawi także super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie biała cegła to hit :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cegła na ścianach - powrót mody sprzed lat. Moim zdaniem bardzo dobrze, bo to rozwiązanie z charakterem i zawsze dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak ktoś nie może sobie pozwolić na cegłę, to są teraz w ofertach super tapety z tym motywem i też wyglądają superowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cegła jest super :) bardzo podobają mi się takie surowe wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cegła jest fajna ale w salonach, w sypialni wolę ciepłe i przytulne wnętrze, gdzie mogę się wygrzać pod taką kołderką https://senpo.pl/koldry/koldry-letnie/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cegła fajna ale bardzo droga i cięzka w utrzymaniu. Wymaga naprawdę wiele starań aby wyglądało to estetycznie :) A jak sfinansować sobie taką cegłę? Wejdźcie na http://biznes-kredyt.pl/ i poczytajcie moje porady dotyczące właśnie finansów, zarabiania pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę jestem pełen podziwu, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cegła fajnie wkomponowana, zawsze mi się podobała i nadawała takiej klasy pomieszczeniu. lubię takie połączenia surowej cegły z nowoczesnym i eleganckim pomieszczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cegła na ścianach we wnętrzu domu to bardzo modny trend. Musze przyznać, że mi się takie pokrycie bardzo podoba.
    ________________________________________
    https://adrianbugno.pl/trening-personalny/

    OdpowiedzUsuń
  16. Popieram. Cegły są doskonałą dekoracją, ale trzeba uważać, aby zostały umiejscowione z gustem. Na Twoich zdjęciach wyglądają idealnie.

    OdpowiedzUsuń